Så något helt annat

jag kör ff med min egna lilla diet, vilket går bra :-) några kilo minus är det (vår våg är lite urflippad, så jag vet inte exakt...) Mitt sötsug har verkligen minskat o jag är inte lika hungrig o sugen.
Jag är inte stenhård med dieten dock, vill kunna njuta av livet också :-P
Igår var det läkemedelsräknings-tenta.. Det kändes bra, men kan mkt väl ha smugit sig in ett o annat slarvfel, vilket inte är godkänt... Det ska vara HUNDRA PROCENT rätt o därmed basta :-P
Har åkt på luftrörskatarr också.. jippiii INTE. Så jobbigt o tråkigt! Får det lite nu o då, men det var ett bra tag sen sist.. Har 80 % lungkapacitet i vanliga fall, så det blir lite jobbigt med andningen... Vill helst inte ha en penicillinkur, så jag avvaktar lite till...
Våren är här o det är helt underbart!!! Lite kyligt nu på kvällspromenaden, men friskt o skönt! Imorgon ska jag sätta mig i solen en stund o bara vara :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0