skolstart bl.a

Imorgon är det upprop. Storebarnet ska börja i FÖRSTA KLASS!!!! O lillstumpan i förskoleklass.. Helt galet att jag inte har ngr "dagisbarn" längre!! De ser så mkt fram emot morgondagen!
Idag har lillebarnet varit på första ridlektionen, hon var såå duktig! *stolt mamma* Red helt själv, både skritt o trav :-) Hon längtar redan till nästa lektion!
Storebarnet har börjat "golfa" o det är nåt som verkar passa honom perfekt! Han har testat lagsporter, men det är inget för honom.. Han är ingen sportkille på det sättet. Men golfen älskar han! 
O nu har de kommit in på dans också, två olika grupper. Blir nog skoj :-)
Ikväll har älskade lillhunden krampat igen :-( Anfallen blir bara tätare o värre..... Fick ge henne stesolid för krampen släppte inte. Nu ligger hon här o är helt slut, lillstumpan :-( Ska ringa veterinären imorgon o höra vad de säger.....
Jag har lyckats krascha vår bil sen sista jag skrev också :-S Japp, jag backade rakt in i en jäkla HUMMER!!!!! Nu snackar vi den största bil som finns typ. Den backar jag rätt in i. Så sjuk, jag såg den, konstaterade att den var stor o backade rakt in i den. Behöver jag säga att jag är så slut just nu? Så trött att det är löjligt. Har haft mkt, mkt ångest o det gör mig också trött förstås. Så nu måste vi jaga rätt på en ny bil i vår prisklass, vilket inte är det lättaste. Har dock en på gång, hoppas verkligen det blir affär :-P
Jag har nästan bestämt mig för ett studieuppehåll. tror jag. haha... Det är av många olika anledningar o jag tror det är helt rätt av mig :-) Har haft en hel del problem med min jäkla mage grrrrrrrrrrr.
Men allt kommer bli bra, det är jag säker på. Nu tar jag en dag i taget o ser fram emot skolstarten imorgon, då skruttson får träffa sin mysiga fröken för första gången :-) O lillebarnet sin fina fröken :-) Sen blir det picnic, så vi hoppas förstås på fint väder!!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0