Ännu en helg till ända

Både fredagen o lördagen låg jag däckad med sjuklig huvudvärk, ont i magen o nacke o axlar... 
Idag mår jag dock mkt bättre o vi gav oss ut med goda vänner! Det blev både picnic, flygplanskik, spring i slottspark o middag ute :-) Tänk att man har såna vänner!! Det är faktiskt sådana vänner som gör livet lättare att leva :-)
Imorgon är det äntligen dags för läkarbesök.. Han kommer väl tro att jag är hypokondriker när jag ska ta upp alla mina krämpor haha... Jobbigt att börja om hos en ny läkare, men kanske också bra?.. Hoppas han är så bra som alla säger. Hoppas få hjälp med mina öron o, framförallt, mina knän! Lite prover ska också tas... Blir nog bra det!
Nej, nu är det dags för lite pluggande innan det är dags att sussa.....
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0