fredagsmys

Nu är barnen äntligen hemma efter 1 veckas äventyr hos morfar o M :-) De är så nöjda o har pratat i munnen på varandra för att berätta allt de gjort! Besökt Furuviks djurpark, ridit islandshästar, badat, fiskat, åkt båt o ätit glass varje dag. Mycket glass. Så härligt att se dom så glada o nöjda!
Jag har fått en TV till sovrummet, har jag sagt det? Har tjatat i flera år för R tycker inte man ska ha TV i sovrummet (han har säkert rätt....) MEN nu har jag FÅTT en superfin en av min kära vän, C! Äntligen kan jag somna till gamla CSI repriser :-D :-D R är supernöjd han också hehe..
Har börjat använda de gamla påsarna jag hittade..... Blä! Inge vidare, men jag får skylla mig själv! Fått sår runt o är hela tiden orolig för läckage.......
Hoppas det blir bra väder i helgen, alltså inte FÖR varmt! Jag är för fet för den här värmen.... Herreguuu, jag smälter ju bort!
Sov gott nu allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0