Let it rain...

Det finns inget bättre än spöregn efter en kvav dag som denna! Härligt att höra regnet slå mot taket! Åska o blixt kan däremot hålla sig borta!
Imorgon fyller min lillstumpa hela 6 år! Det känns lite konstigt att min "bebis" är så stor :-) 
Att det var så många år sen vi satt där på DS med vår lilla tjej i famnen o storebarnet fick sin lillasyster (även om han inte riktigt fattade vad som hände eftersom han bara var 1 1/2 år :-P) 
Jag är så stolt över mina fina barn! Vid varje födelsedag brukar vi prata om hur det var dagen de föddes o man riktigt återupplever alla känslor! Vilken lycka att få se sin lilla bebis för första gången :-)
Hela helgen är det kalasfirande, så nu är det nog dags att försöka somna! Är så trött, men har svårt att slappna av...... Har lite ångest över att jag inte pluggat ordentligt på flera dar..... men nu ska jag tänka på nåt annat o sova, för imorgon är det frukost på sängen som gäller för det förväntansfulla födelsedagsbarnet :-)
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0