Lycka

Ibland slår det mig vilka underbara vänner jag har! En handfull, fantastiska, goda o ljuvliga människor!
Jag är verkligen oerhört tacksam för dessa vänner! De finns i vått o torrt, de gillar mig trots alla mina brister... Trots att jag alltid är trött, trots att jag är tjock, trots att jag är dålig på att ringa, trots att jag har en påse på magen :-S
Ja, ni förstår vad jag menar. Det är som det där ordspråket: "vänner är familj som man väljer själv" Ligger mkt i det! Vi är inget stort "kompisgäng", inte alla mina vänner känner varandra o vi har alla en egen relation till varandra.
Jag är dessutom så lyckligt lottad som har en så fin familj! En sambo som ALLTID finns där för mig, två barn som är helt gudomliga! (Sen har vi såklart underbara människor i "stora" familjen, släkten!)
Ja, ibland får jag lite lyckorus o det behövs när livet känns lite trögt :-)
TACK alla ni, för att ni finns i min närhet!! Ni betyder så mycket för mig var och en!!! 
KÄRLEK
Jag hjärtar er!
Hos er kan jag slappna av o vara mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0