REA

R fick lite lön i dag från sitt extrajobb o vi tog en liten shoppingtur... Jag hittade (eller R hittade åt mig..) 4 tröjor, 1 linne, 1 par byxor o ett skärp ( I MIN STRL!!!!) under 500 kr!!! Skärpet kostade typ lika mkt som alla tröjor tillsammans haha...
Pärlan fick syn på en fin klänning hon absolut ville prova i provrummet. Jag sa att vi inte ska köpa klänningen, men hon ville prova den i alla fall. Ok, sagt o gjort, hon kastar sig in i provhytten o fixar o trixar därinne. Sen kommer hon ut stolt som bara en snart 6-årig tjej som får prova fina klänningar kan vara :-) När sedan hennes pappa säger att hon FÅR köpa klänningen till sin födelsedag hoppade hon upp o ner o jublade!!! Var länge sen jag såg henne så glad!! Ett linne hittade hon också på rea. Med stooora, glada ögon tittar hon på oss när vi säger att hon får linnet också. 
Storebarnet går fram o tillbaka utanför provhytten o räknar... Han tycker lillasyster tar väldigt lång tid på sig :-P 
Till slut hittar han en jättefin pikétröja han provar o köper. Så fick vi en glad liten kille också :-)
Pappan i familjen är däremot purken för att han inte hittade nåt :-P Ja, så kan det va.....
Idag har jag också fixat o trixat med apotek o distriktssköterska, så imorgon ska jag kunna hämta ut påsarna!! Hurra hurra säger jag!!! Hoppas nu bara det är rätt!!! Det är riktigt jobbigt med dessa gamla påsar, har fått hemska sår redan o jag litar inte på dom en sekund.... 
Har just nu en riktig svacka :-( Jätteont i kroppen.... Öronen gör så ont att jag vill sticka hål på trumhinnan typ :-P 
På måndag ska jag till min nya läkare, stackarn, kommer väl ha en hel lista att gå igenom. Behöver en stor service! För en besiktning skulle jag INTE gå igenom hahaha...... 
Knäna är katastrof, får se om det blir operation nu... Verkar inte bättre än att den förbannade magkatarren kommit tillbaka också... Så fort jag slutar med Omeprazol....
Ja, så rolig är jag idag... Nu har jag gnällt, så nu är det lite bättre :-P 

Tack för det!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0