Saknar!!!

mina underbara barn, mitt liv! Mitt allt! Dom är hos morfar o har superkul!!! Men OJOJOJ vad jag längtar! Det gör ont!! Men jag vet att dom har jätteroligt o förmodligen inte tänker på sin mamma många minuter :-P
Jag jobbar över varje dag o R jobbar natt, så vi ses knappt :-P Men en kväll ska vi ha för oss själva! Bara mysa, äta gott o titta på en film, tätt intill i soffan :-) Det är kvalitetstid när man är förälder.
Har fått en supermassage idag av min kära vän o massageterapeut, C. Låg på sidan den här gången o det gick mkt bättre! Brukar få ont i magen när jag ligger plant... Har försökt "bygga" upp med handdukar o.s.v, men det känns inte bra. Nu gick det dock bättre som sagt!
Nej, nu blir det natti! Måste orka upp i morgon...........
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0