Tisdag 26/7

Nu är allt kalasande slut... tre dagars firande blev det för min lilla prinsessa :-) 
Hon är så glad o nöjd! Storebarnet också, han som var så mån om att allt skulle bli perfekt! :-)
Imorgon ska han dra ut en tand, stackarn! Han är såå orolig o nervös. Men när jag sa att han skulle få ett spel efteråt blev han faktiskt lite lugnare o somnade! Lilla plutten!!
Jag har haft sjuk ångest i flera dagar. Varit helt skakis o haft hjärtklappning o sånt larv. men det kommer väl bli bättre snart! Har inte haft semester på flera år o bara det tar väl på krafterna...
Allt har ju en förmåga att lösa sig, så det är bara vänta o hoppas....
Allvarligt, den här reklamen om intim-tvål!!??? Hur tänkte dom där? En polis stoppar en kvinna i en cab o så pratar könen med varandra??!!! det är inte roligt, bara konstigt.. Eller så är det jag som inte förstår den sortens humor :-S
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0