Tisdag

Igår var jag hos den nya läkaren. Var faktiskt nervös innan eftersom jag känner mig som en hypokondriker med alla mina krämpor hahaha. Men han var jättebra! Jag fick en remiss till ortopeden med mina knän, han tror det kan vara minisken som dummar sig.... Sen såg han att jag har vätska bakom trumhinnan, därför jag har så jäkla ont i örat! Så nu är det bara tryckutjämna o käka avsvällande piller o nässpray :-P Bihiålorna får sig också en omgång då, HA! 
Dom nya påsarna har jag äntligen fått ut också! jippiiiii!!!
Ikväll ska jag dessutom få massage av snälla Catti, verkligen välbehövligt!
Här hemma är det nedräkning, för lillebarnet fyller snart år! Det är en stor dag o hon har laddat sen i feb, då storebarnet fyllde :-)
Nej, nu ska jag ignorera det onda o dra till jobbet ngr timmar.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0