Underbara stad!

Åh, vad jag älskar vår fina, lilla stad! Så mkt historia finns här o så mkt vackert! <3
Idag mötte vi upp R´s faster o farbror på stan o hade ngr mysiga timmar i solen. Åt förstås glass o drack lite kaffe vid vattnet. Mötte massor av vänner också, underbart!
När vi skulle åka hem kom J o mötte upp o vi tog ett kvällsdopp med barnen. JAG badade också, trots gårdagens skitdag med stomin.. Gick bra att bada dock :-) (känner att mkt av min jäkla yrsel kommer från öronen, fick vatten i öronen när jag badade o har nu skiiitont o är jätteyrslig... tur jag har läkartid snart :-P)
Mötte mamma, C o väninnan E vid badet, de hade ätit middag där. Barnen var så glada o visade att de nu kan simma :-) :-) R har nu åkt till jobbet för att jobba sista natten på ett tag. Jag ska ju jobba, men tror inte jag behöver jobba hela veckan, alla fall inte hela dagar.
Känner mig väldigt omotiverad till att fortsätta pluggandet faktiskt... Trodde det var det här jag ville, men är nu tveksam måste jag säga.... Konstig känsla! Har fastnat för det här med ekonomi o administrativt arbete nu... Har ju ändå mitt extra USK-jobb, där jag får "sjukhusarbeta"... Ja, vi får se vad som händer helt enkelt...
Har så dåligt samvete för jag gapat på barnen :-( Har ingen ork, o får så mkt gamla känslor. vill inte känna mig sjuk, vill kunna ge ALLT!!!!!!!!!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0