Varför ska det vara lätt.....

när det kan vara svårt? Åkte upp till apoteket idag o skulle äntligen hämta ut mina påsar (som jag ringt o beställt igår o kollat att de var på väg idag) Innan jag tog nummerlappen frågade jag om påsarna kommit. Ja,det hade dom, bara ställa sig i kö. När jag kommer fram till kassan säger hon dock att påsarna INTE kommit o att det verkar vara strul med leveransen. Nähä? Allvarligt talat, det har varit strul med leveransen VARJE GÅNG! Jag är så less på det här! Nu vet jag inte när jag får dom.... Såren blir större o gör ondare av de gamla påsarna :-( Hon på apoteket kunde inte ringa o kolla om de visste när leveransen skulle komma, men hon erbjöd sig skicka ett sms när de är på väg. Ja, vad ska man säga. Nu byter jag alla fall apotek, jag förstår att de inte kan styra över leveranser, men de kan vara hjälpsamma o försöka lösa problem som uppstår. Så resonerar jag alla fall. 

Har börjat med medicinen igen, det funkade inte längre. Tyvärr! Jag försökte verkligen, men nu börjar det bli ohållbart....
Öron o bihålar o skit ff o magkatarren är här. Livet är härligt... 
nej, jag ska inte gräva ner mig, är bara väldigt bitter just nu!!! Jag vill orka, jag vill kunna......
Sitter o försöker plugga lite nu alla fall, så får vi se vart det slutar.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med leveransproblem till apoteket verkar vara vanligt.. jag fick ofta vänta hur länge som helst på mina påsar! så de sista gångerna bad jag dom skicka ett sms när dom fanns inne.. det var bara det att det bara funkade en gång av fyra. de andra tre gångerna väntade jag fem dagar innan jag gick dit och undrade, och då stod såklart påsarna och väntade, men inget sms. Så det verkar vara fel lite överallt ;) hoppas det blir bättre, kanske en bra idé att byta apotek! kram

2011-07-21 @ 15:58:52
URL: http://annamittialltihop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0