Surprise!

Satt på jobbet igår, då jag plötsligt får blombud!! Jag trodde de tagit fel person. Eftersom en kollega fyllde år antog jag att de var till henne.. Men nop, de var till mig. En stor, vacker bukett med rosor o ett kort där det stod: "jag älskar dig/lillasyster" :-) snacka om överraskning! Hade pratat med syrran på f.m o tydligen sagt nåt snällt så hon tyckte jag förtjänade blommor :-) Om det värmde? Mer än en bastu!

Svärmor är ff här, hon åker hem imorgon. Det har varit trevliga o mysiga dagar tillsammans! Barnen tycker så mkt om att ha farmor hos sig!
Min yrsel är ff kvar, även domningar i tån, överläppen o fingertopparna. Så skumt. Pratade med en helt fantastisk människa (ssk) häromdagen. Det kändes som att hon läste mig som en öppen bok. Tog till mig allt hon sa! Hon trodde, som jag, att mina konstiga symtom beror på stress.. Även om jag inte känner mig stressad, så är jag nog det. Kommer på mig själv att tänka både på det ena o andra under dagen samtidigt som jag jobbar :-S
Jag gillar verkligen såna här möten med människor. Jag kan nog vara en person som slår det mesta i från mig, har lite svårt att ta råd från andra. Men den här kvinnan fick mig att bara sitta o lyssna! Precis vad jag behövde just då!
Jag ska berätta det för henne så fort jag får tillfälle :-)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0