onsdag o höst

ja, nu verkar hösten vara här! Inte för att jag har nåt emot det, jag älskar hösten! Det behöver kanske inte regna o blåsa hela tiden dock ;-)
Vi hittade en bil till slut!! Jippiiii. Skönt! Första bilen vi kollade på o den var i närheten dessutom! Så perfekt!
Inte lätt att hitta nåt bra när man har en väääldigt tajt budget, så skönt att det löste sig!
Jag har nu tagit ett studieuppehåll, jag blev erbjuden att stanna kvar på jobbet året ut o då kände jag att jag ville ta chansen! Jag får väldigt mkt bra erfarenhet o trivs bra. Lite komiskt egentligen för jag har aldrig trott jag någonsin skulle jobba på ett kontor, mån-fre. Men åååhh vad skönt det är! O bra för min onda kropp! Jag kan röra mig, stå, gå, sitta.. Ta en kaffe, få lunchrast! Bara en sån sak :-P Det är man inte bortskämd med inom vården.....
Magen strular ff :-( jag är arg, ledsen o trött! Har inte fått tag i min läkare än o jag vet inte om jag vill :-S Vill bara låtsas att allt är bra...... Men jag har erfarenhet lärt mig att det inte blir bättre av att vänta....
Just nu har jag dessutom fått en jäkla förkylning.. Men var o varannan människa är förkyld nu! Verkligen såna tider!
Barnen trivs utmärkt i sin fina skola!! Idag hade storebarnets klasskompis sagt att: "din syrra är fett snygg" hahaha, de är 7 år o lillebarnet 6 år.. Det ska börjas i tid :-P
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0